PAROLAMI UNUTTUM. İnternet üzerinden PAROLA alabilir miyim?
Hesabınız açılır açılmaz PAROLA sms olarak gönderilir. Parolanızı unuttuysanız; Ziraat Yatırım E-Şube ya da Zborsa uygulamamızda PAROLAMI UNUTTUM kısmından yeni parola alabilirsiniz. (Müşteri numaranızı bilmiyorsanız; Ziraat Mobil ya da Ziraat Bankası İnternet Şubesine giriş yaptıktan sonra Ziraat Yatırım Portföy (Müşteri) numaranızı öğrenebilirsiniz. Bunun için Yatırım ve Borsa işlemleri; Borsa İşlemleri (Ziraat Yatırım); Borsa Hesabından Para Çek adımından ilerledikten sonra Portföy (Müşteri) numaranızı görebilirsiniz.) Bilgi için.
Veya 0 850 22 22 979 arayıp yeni parola isteyebilirsiniz.
0 850 22 22 979 nolu hatta hızlı erişim için TELEFON ŞİFRESİNİ nasıl alabilirim?
E şubemiz içerisinde ayarlar menüsünden kolayca temin edebilirsiniz.
İletişim bilgilerin güncellenmesi:
İletişim bilgileri güncelleme işlemleri Ziraat Bankası şubeleri aracılığıyla gerçekleştirilmektedir. En yakın Ziraat Bankası şubesine giderek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Cep telefon numaranızı Ziraat Mobil uygulamasının giriş öncesi alt menüsünden Diğer İşlemler ⇒Telefon/SIM Kart İşlemleri kısmından giriş yaparak güncelleyebilirsiniz.
E-Posta adresimi nasıl değiştirebilirim?
E-posta adresinizi e-şubemiz üzerinden ayarlar kısmından değiştirebilirsiniz.
Hesabımla ilgili detayları başkası öğrenebilir mi?
Hesap sahibi noter kanalıyla düzenlenecek vekâletname ile yetki vermedikçe hiç kimseye hesabınızla ilgili bilgi verilmez.
Repo istemiyorum ne yapmam lazım ?
Paranızın otomatik repoya alınmasını istemiyorsanız, Ziraat Yatırım E-şubemiz üzerinden / Ayarlar bölümünden otomatik repoyu kapatabilirsiniz.